Избрани Новини
Жестока агресия между първолаци в столицата
Целят се с камъни, пръчки и различни версии
Побой с камъни и всекидневен тормоз между деца от първи клас в 112-о училище в София. Според родители администрацията на учебното заведение се опитва да потули случилото се. След празник на буквите родителите и малчугани се отправят към близкия парк. Вечерта завършва с побой между две от децата, а едно от момичетата бива удряно с пръчка.
Христина Ганчева е майката, която твърди, че нейното дете е системно тормозено. "Случката започва от началото на учебната година, когато детето ми насилствено е накарано да обикаля етажите на училището от детето, което е нанесло побоите на 28 и 29 март. Имало е дърпане и теглене по етажите на училището", започна разказа си тя пред България он еър.
Според Христина сформирана от няколко момичета "група на готините" е поставила изпитания на нейната дъщеря, за да бъде допусната в тази група. Майката е разговаряла с класната, която извикала бащата на проблемното дете на разговор, но проблемите продължили. Майката на тормозенето дете взима нещата в свои ръце и се среща с бащата, а той заявява: Моето дете е злобарче и нищо няма да се промени, ако не го смачкам от бой пред всички в двора на училището.
"Нещата ескалираха до побой с камъни, такова поведение следва да бъде наказано с изключване от училище", каза още Ганчева и уточни, че директорката ѝ отказва достъп до запис от видеокамерите за случилото се на 29 март.
Пред 112-о училище се събраха и родители на други деца от класа, които категорично се разграничиха от обвиненията на семейство Ганчеви. Един от родителите настоя да се подхожда отговорно към достоверността на фактите, които се излагат, тъй като самата Ганчева не е присъствала на предизвиканата от нея родителска среща.
Стигна се до леко напрежение между двете страни и обвинения към Христина Ганчева. Някои от родителите отрекоха да е имало бой с камъни между децата. "Едното дете бутна другото и то падна, това беше конфликтът", уточниха те.
Психологът Христо Монов определи майката на тормозеното дете като хиперпротективна. "Имаме много ниска култура на решаване на конфликти. Родителите нека най-напред да се вгледат в себе си и да видят какво дават като поведенчески пример на децата си", коментира той и призна, че се чуди как децата не са се избили помежду си, гледайки поведението на родителите.
"Ако бях на мястото на директора, на класния ръководител, щях да се опитам да повторя тази родителска среща", отбеляза психологът.
Топ Новини