Избрани Новини
Над 1500 са се жалвали през т.г. в КЗП от мобилните оператори
Над 1500 оплаквания от потребители на мобилни услуги са постъпили от началото на годината до средата на март в Комисията за защита на потребителите , съобщи Vsekiden като цитира главния секретар на КЗП при отварянето на временна приемна за консултации.
Засега тя ще работи само днес, в Световния ден на потребителя, но се обсъжда се приемната да бъде отворена всеки понеделник или поне два пъти в месеца.
След жалби на потребители са заведени дела за нелоялни търговски практики от страна на мобилни оператори във връзка с подвеждащи реклами.
В КЗП често постъпвали и оплаквания от потребители, свързани с автоматичното продължаване на договорите с мобилните оператори, след като е изтекъл първият срок, за който е сключен договорът. Проблемите са свързани с невъзможността на потребителите да платят сметките си. Изричното изискване е потребителят да се разплати за миналия период и след това да се прехвърли към друг мобилен оператор. В КЗП постъпвали и сигнали за качеството на услугата, което предоставят операторите, както и за надписани сметки.
Според представителя на КЗП заедно КРС и мобилните оператори ще се търси генезисът на проблемите и начинът за решаването им. При необходимост, ще се направи и нормативна промяна
Топ Новини