Експертите от ДНЕС отговарят по всеки казус и щета в Бургас

Архив Бургас

16-03-2012, 18:56

Снимка:

Дарикнюз

Автор:

Светлина Еленова

Всичко от Автора

От гражданското движение ще предлагат безплатна правна помощ и процесуално представителство.

Некоректни интернет доставчици и кабелни оператори, пострадали от градския и междуградския транспорт и катастрофи са само част от възможните жалби, които ще приемат от гражданското движение „ДНЕС – не на монополите”.

„Хората могат да идват при нас при всякакъв казус, оплакване и запитване. Няма да върнем нито един гражданин, независимо какъв е поставеният от него проблем”. Това каза Ваня Георгиева, председателят на движението в Бургас.

До сега в приемната на организацията в Бургас се предлагаха само правни консултации. От 19 март обаче ексертите ще съдействат и чрез безплатна правна помощ и процесуално представителство.

Пострадалите ще могат да ползват тези услуги, при нужда на завеждане на индивидуални и колективни искове по най-ниските тарифи.

От ДНЕС ще предлагат помощ и в други случаи като ощетени граждани при взаимоотношения с банки и застрахователни дружества. Консултации и помощ за завеждане на колективен или индивидуален иск при пострадали от обезщетения по Закона за отговорността на държавата и общините за вреди, трудово-равни спорове,  трудови злополуки, проблеми със здравната каса и увреждания при оказване на медицинска помощ и имотни измами.

Според председателят на сдружението Ваня Георгиева, жалбите, свързани със взаимоотношения с банки и застрахователни дружества са сред най-често постъпващите в приемната. След тях се нареждат обезщетенията и оплакванията при некоректни трудово – правни отношения. На последно място по брой, за момента, са запитванията при казуси с имотни измами. 

„Ние имаме ресурс да дадем тези консултации и разполагаме с нужните експерти. Дай Боже, все повече граждани да идват при нас, за бъде гласът им чут и да си търсят правата в съответните институции”, каза още Ваня Георгиева.

 Приемната се намира на ул. „Славянска” 31 и ще работи всеки делничен ден от 14.00  до 19.00 часа. В нея гражданите ще могат да сигнализират за всичко, което приемат като некоректно отношение спрямо тях и околните. Те ще могат да се консултират с вещи лица по различните казуси.

Ощетените могат да звънят и на телефони 056 99 3878 и 0895 313 640.

„Убедени сме, че когато гражданското общество успее да се самоорганизира достатъчно мощно, можем да решим прблемите си, въпреки държава”, допълни още Георгиева.