"Lafka": Не пречим на развитието на местния бизнес, подобряваме визията на градовете

Изпълнителният директор на "Табак маркет" Борис Захариев изпрати отворено писмо до медиите, в което заявява, че срещу проекта "Lafka" се води недобронамерана кампания без ясни аргументи, използвайки изцяло неверни твърдения и инсинуации. От фирмата заявяват, че искат да развият само дистрибуторска верига за продажба на цигари, вестници и дребно пакетирани стоки, чрез модерни павилиони за търговия. Това няма да засегне по никакъв начин интересите на действащите търговци на пазара, се казва в писмото. Там се посочва, че под марката "Lafka" към момента работят общо 550 броя павилиони на територията на страната, от които 42 броя в София, което на база общия брой магазини, павилиони и други обекти за продажба на цигари, вестници и печатни издания в страната, който брой надхвърля 20 000, представлява твърде малък пазарен дял (малко над 2%).