Училище в Лондон: Стига геноцид, децата на България заслужават ново отношение

Новините

07-07-2014, 14:28

Автор:

VarnaUtre.bg

Всичко от Автора

Учителите да слязат от катедрите и да работят заедно с децата.

Ако смятате, че децата на България заслужават ново отношение и образование, подкрепете ни и подпишете. Така завършва петициятана учителски колектив към Българско училище "Боянъ Мага" - Лондон. 

Според авторите на документа, геноцидът на образованието трябва да спре, да се приложат най- новите методи на преподаване и детето да стане център на учебния процес.

"Текстовете в учебниците да отговарят на истината за света, в който живеем. Особено учебниците по История, които са пълни с невярна и неистинна информация за събития и личности. В учебниците да влезе най- новата информация за български владетели, чиито гробници бяха разкрити през последните години. Да се отдели нужното време и внимание на Орфей, Спартак, Кубрат, Тервел, Софроний, д-р Петър Берон, Раковски, Левски, Стамболов и т.н Богомилите да заемат мястото, което им се полага! Срам и позор за един народ, който не може 1000 години да излезе от средновековното си съзнание и да почете святостта на най - чистите христови ученици - Богомилите! Децата на България имат нужда да знаят истинската българска история", пише в петицията.

Преподавателите в училището в Лондон заявяват още, че най- новите постижения на науката и образованието трябва да влизат в учебното съдържание не по- късно от една година след оповестяването им. Учебното съдържание да се разпредели в класовете според възможностите на децата да го усвояват. "Това, което се учеше по математика преди 25 години в гимназия сега се учи в 6, 7, 8 клас. Резултатите са налице - неграмотни деца!", твърдят инициаторите на петицията.

Те искат още учителите да имат право да избират по каква система да работят, а не директорите на училищата да им налагат, да бъдат свободни в методите си на преподаване, да бъдат творци и да имат правото да променят учебното съдържание според нуждите на децата във всеки клас.

"Учителите да слязат от катедрите и да работят заедно с децата. В класове с повече от 15 деца, учителите да имат помощник-учител. Изкуствата (рисуване, пеене, драма, музикални инструменти) да бъдат част от учебния процес и всяко дете да има шанса да свири, пее, рисува и спортува. Изучаването на фолклора да бъде задължителен елемент в училище през целия курс на обучение. Да се възстановят опитните полета за работа сред природата и да се организират часове по градинарство", настояват още от Българското училище в Лондон.