Често ли сме ужилени от онлайн търговията и знаем ли си правата?

Животът

21-04-2018, 14:02

Снимка:

bgonair/кадър

Автор:

sofiautre

Всичко от Автора

Българският потребител повишава своята култура на пазаруване, изтъкна Димитър Маргаритов

Знаем ли какви са правата ни като потребители? Какви са рисковете и предимствата на дигиталния пазар?

"Рисковете не са малко. Дигиталният пазар е най-динамично развиващата се територия за търговски взаимоотношения. В последно време той дава и много предимства. Трябва да знаем към кого да се обърнем, ако имаме потребителски проблем с пазаруването от даден онлайн магазин", отбеляза пред България он еър председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов.

Той посочи, че това, което притеснява потребителите в online търговията, е липсата на възможност да се установи контакт с търговеца.

"Когато сме примамени от много изгодна оферта не се забелязват детайлите. Отново трикът с малкия шрифт. Улавяме се на разнообразни допълнителни плащания и хитринки. Все пак българският потребител повишава своята култура на пазаруване. Хората стават по-информирани и все по-склонни да реагират, когато усетят, че са пострадали. Много е важно да се реагира веднага и на място", изтъкна Маргаритов.