Горанов за рекламата на хазарт: Истеризира се, никой не е фалирал от търкане на билетчета

Ако нямат реклама и се финансират от друго, зависимостите на медиите ще се проявят

Рисковете от рекламата на хазарт се преувеличават, а темата се преекспонира. Това коментира пред БТВ министърът на финансите Владислав Горанов.

„Без да отивам в другата крайност и да твърдя, че трябва денонощно от ефира да се лее подобна реклама. От друга страна, тази реклама е възможността вие всяка сутрин да сте в ефир и да обучавате обществото. Ако нямат реклама, а се финансират от нещо друго, зависимостите на медиите много ще се проявят“, каза смята министърът.

Според него истеризирането на темата с рекламата на резултатите от хазарт е непропорционална. Затова правителството изчаква да види как ще се развият нещата в парламента.

„Никой не е фалирал от това, че е изтъркал две билетчета. За мен като част от екипа, който трябва да реализира политиката върху хазарта, е важно да се ограничи този тип битов хазарт, който се случва в игралните зали, близо до училищата, в населените места. От него хората наистина страдат, тъй като хазарта по същество е социален проблем“, каза Горанов.



Снимка на Деня

Щрихи от Плевен