ЛИДЛ България е партньор на Българската федерация по волейбол за 2018

Официално бе обявено продължаване на партньорството

Лидл България и Българската федерация по волейбол официално обявиха продължаване на партньорството си.
Лидл България и Българската федерация по волейбол официално обявиха продължаване на партньорството си,съобщи БФ Волейбол.

Лидл България и Българската федерация по волейбол официално обявиха продължаване на партньорството си. През 2018 г., освен партньор на националите по време на Световното първенство по волейбол и Волейболната лига на нациите, търговската верига ще бъде и официален партньор на първото в България турне на оригиналния трофей, за който ще се борят най-добрите волейболни отбори на Световното първенство за мъже 2018.

„Подкрепата на Lidl за българския волейбол е дългосрочен наш ангажимент, който надгражда цялостната ни политика за насърчаване на пълноценния начин на живот и с който вярваме, че наистина постигаме положителна промяна за обществото. През 2018-та с Българската федерация по волейбол обединяваме усилията си този път под мотото „Националната селекция, с която се гордеем“. За нас като Лидл България това е нашата продуктова линия „Родна стряха“ с висококачествени продукти само от български производители, а за всички българи вярваме, че това е националният волейболен отбор, който ни кара да се чувстваме горди“, заяви Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

„Благодаря на Лидл България за всичко, което прави за българския волейбол, за сериозната подкрепа. Продължаването на нашето партньорство е доказателство, че то е успешно. През тази година нашето сътрудничество има и ново измерение – благодарение на Лидл ще проведем тур на световната купа в различни градове в България и повече приятели на волейбола ще могат да се докоснат до нея. Партньорството е и директна подкрепа за националния отбор на България, за който се надявам да се пребори и да стигне до финалната фаза и директните битки за купата на световното първенство през септември“, сподели Данчо Лазаров, президент на БФВ.



Официалното представяне на световната купа се състоя на самото волейболно игрище в „Арена Армеец“, където ще се проведат и част от битките за трофея през септември. А първият човек, който вдигна световната купа в столичната зала беше единственият българин, приет в Залата на волейболната слава – Димитър Златанов.

Единственият път, в който България бе домакин на световно първенство по волейбол за мъже до момента, беше през 1970 г., а именно Димитър Златанов бе сред лидерите на българския национален отбор, стигнал до сребърните медали. През същата година е избран и за най-добър нападател в света, а през 1980 завоюва сребърен медал с България на олимпийските игри в Москва. Синът му Христо Златанов е сред най-добрите състезатели в Италия и игра за „скуадра адзура“.



Именно Димитър Златанов предаде официално трофея за шампиона от световното първенство в България и Италия на главния изпълнителен директор на Лидл България Милена Драгийска за старта на националното турне на световната купа. Заедно с президента на БФБ те дадоха старт на националното турне на купата и пожелаха на нашите волейболисти да я вдигнат на финала през септември.



Следващата спирка от турнето на купата, което се осъществява с пълната подкрепа на Лидл България, ще бъде във Варна в периода 15-17 юни, в зала Конгресна. Всички фенове на волейбола ще имат възможност да се докоснат до най-желаната Световна купа в специално изградените шампионски корнери както по време на мачовете на двете първенства в България, така и на различни събития в градовете-домакини София, Варна и Русе. За тях ще бъдат организирани и много забавления, игри и активности за популяризиране на спорта и пълноценния живот.

За повече информация, свързана с турнето на купата, моля следете сайта на Lidl България – www.lidl.bg, както и сайта на Българската федерация по волейбол  http://www.volleyball.bg/ .

За Лидл България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в над 25 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 88 магазина в 46 града и над 2 300 служители, а марката Lidl е затвърдила водещата си позиция на пазара на хранителни стоки. Лидл България е носител на 7 медала Best Buy Award PRIVATE LABEL Bulgaria 2017/2018 за най-добро съотношение цена-качество на продукти със собствена марка.

За Българска Федерация Волейбол

Българска Федерация Волейбол е сдружение с нестопанска цел, което обединява спортни клубове по волейбол и плажен волейбол. Тя развива, усъвършенства, популяризира и администрира волейбола в България. Създава условия и съдейства българският волейбол да завоюва престижни позиции на международното спортно поле. БФВ селекционира и организира подготовката на националните отбори на Република България.