8 са кандидатите за строителството на участъка от Софийския околовръстен път - от връзката с АМ „Тракия“ до ж. к. „Младост“

Индикативната стойност на проекта е 123 млн. лв. без ДДС и ще се финансира от републиканския бюджет

Осем са отворените оферти в откритата обществена поръчка за проектиране и строителство на над 6 км от Софийския околовръстен път II-18 в участъка от км 35+260 до км 41+340. Това е отсечката от пътен възел „Цариградско шосе“ до пътен възел „Младост“. Индикативната стойност на проекта е 123 млн. лв. без ДДС и ще се финансира от републиканския бюджет.

Отворените оферти по реда на постъпването им в деловодството на Агенция „Пътна инфраструктура“ са на:

  • - Обединение „Ринг Роуд“, с участници: „ДЖИ ПИ Груп“ АД и „Трансконсулт-22“ ООД;
  • - ДЗЗД „АПП СОП“, в което са: „Пътища Пловдив“ АД и „Агромах“ ЕООД;
  • - „Трейс Груп Холд“ АД;
  • - „ИСА-2000“ ЕООД;
  • - „ГБС Инфраструктурно строителство“ АД;
  • - Обединение „Геопът СОП Младост“, в което са: „Геострой“ АД и „Пътстрой 92“ АД;
  • - „ПСТ-СЕТ Младост“ ДЗЗД, с участници: „ПСТ Груп“ ЕАД и „СЕТ КЪМПАНИ“ АД;
  • - „Хидрострой“ АД.
  • Началото на проектния участък е при км 35+260, което е малко след края на пътния възел при пресичането на бул. „Цариградско шосе“ и Софийския околовръстен път. Краят е при км 41+340, където отсечката ще се свързва с реконструирания през 2012 г. участък от СОП. Отсечката ще бъде с две платна с по 3 ленти за движение в посока, средна разделителна ивица, разделителни ивици между локалите и директното трасе, 2 локални платна и тротоари. Пресичането на Софийския околовръстен път с по-големите пътни артерии в района ще се осъществява чрез 4 пътни възела - п. в. „Стар Лозенски път“, п. в. Патриарх Герман“, п. в. „Самоковско шосе“, п. в. „Младост“. Ще бъдат изградени 3 пешеходни надлеза и мостове над р. Искър и р. Кална. Предвидена е реконструкция на водопроводи, канализация и газоразпределителна мрежа, както и изместване на инженерни съоръжения, телекомуникации и др.
  • Срокът за изпълнение е 910 календарни дни, от които 180 дни за проектиране и 730 дни за строителство.
  • С реализацията на проекта ще се улесни движението на транзитния трафик и връзката между автомагистралите „Струма” и „Тракия”.