Реклами, които ви карат да мислите - Галерия
Социалната реклама няма за цел да промива мозъците на аудиторията, за да изпразни джобовете по-най бързия и безболезнен начин. Социалната реклама възниква с раждането на масовото общество и култура и се опитва да прикове вниманието на обществото към важни проблеми, които не търпят повече отлагане и изискват категорични действия тук и сега. Социалната реклама се стреми да образова и мотивира аудиторията, да я подтикне да приеме, промени или изостави определени нагласи, практики и поведение, да допринесе за благотворителност... За да го направи обаче, трябва да убеди аудиторията, че този проблем съществува, че дори хората да си затварят очите за него – той е там и няма да изчезне от самосебе си. Освен новаторство, креативност, професионализъм..., социалната реклама изисква и влагане на много мисъл в посланието, която все повече липсва в рекламното пространство.
Всички права запазени © 2021 Bulgariautre.bg