Вече си имаме и енергиен омбудсман

Той ще приема предложения на потребителите как да бъде подобрено обслужването им

ЧЕЗ създава звено "Енергиен омбудсман", като за такъв е назначен Радослав Димитров, доказан професионалист в областта на енергетиката и обслужването на клиенти.

Със създаването на енергиен омбудсман клиентите ще могат да се обръщат към него винаги, когато се съмняват в коректното решаване на техните жалби. Омбудсманът ще приема предложения на потребителите как да бъде подобрено обслужването им, ще проверява всеки сигнал, независимо от предходните заключения по него. Той е неутрален както спрямо клиентите, така и спрямо дружествата от Групата ЧЕЗ и винаги ще взема предвид аргументите и на двете страни.
Когато спорът между клиента и дружеството от Групата на ЧЕЗ в България се решава по съдебен ред или с него се занимава Държавната комисия за енергийно и водно регулиране, омбудсманът няма да се намесва. Ако вече е започнал проверка, тя се прекратява.

Компанията обявява ден на отворени врати за новосъздаденото звено в сряда от 13.00 ч. в Центъра за обслужване на клиенти на пл. "Позитано" 2А в столицата.