"Топлофикация" въвежда нов кол център

Мисия София

08-05-2013, 15:10

Снимка:

БГНЕС

Автор:

Sofiautre

Всичко от Автора

На номер 0700 11 111 клиентите могат да се свържат със служител на компанията

"Топлофикация София" е с нов Център за обслужване на клиенти и с единен телефонен номер - 0700 11 111. Той вече работи на цената на един градски разговор и клиентите могат да се свържат бързо и лесно със служители на компанията.

Кол центърът на Топлофикация София стартира днес. Всеки делничен ден от 08,00 часа до 19,00 часа оператори ще са на разположение на абонатите.

Служителите на кол центъра ще предоставят актуална информация за месечните и изравнителните сметки, за проблеми, свързани с дялово разпределение, за начините и местата на плащане, за промоции и програми за поощряване на лоялните клиенти, за присъединяване към топлопреносната мрежа.

На този телефон клиентите ще могат да подават сигнали или да получават подробности за планови ремонти или възникнали аварии.

"Обещахме на столичани да положим максимални усилия за подобряване и модернизиране на предлаганите от нас услуги. Създаването на Кол център за обслужване на клиентите на "Топлофикация София" и единният телефон са доказателство, че фирмата се променя и се стреми да отговори на нуждите на своите клиенти, а това беше и основната препоръка на столичния кмет г-жа Фандъкова, казва Стоян Цветанов, изпълнителен директор на "Топлофикация София".
Той допълни, че работата на новия център ще улесни контакта на потребителите с дружеството и ще направи много по-достъпно и адекватно обслужването. Хората ще пестят време, защото няма да се обаждат на пет различни телефона, както до сега, а от едно място ще получават информация по интересуващите ги въпроси. Това става и то от всяка точка на света.

От близо 9 000 обаждания в рамките на последните две седмици най-много питания бяха отчетени за формирането на месечното задължение и дейността на фирмите за дялово разпределение – близо 40%.

Друга основна тема си остават техническите прекъсвания на топлоподаването и авариите – около 25% от абонатите.

Предвид тези резултати в новия Телефонен център ще работи екип, който ще приема сигналите на клиентите за нарушения на топлоподаването. Екипът ще ги препращат в съответния топло район, както и ще разполага с информация за авариите или техническите спирания на топлоподаването в различните квартали на София.