Избрани Новини
20 години Bosch на българския пазар
13-12-2013, 08:30
Снимка:Bosch
Автор:Starazagorautre
Още по Темата:Фотоконкурс „Аз и моят Bosch” открива празничната кампания
Фотоконкурс „Аз и моят Bosch” поставя началото на празничната кампания по отбелязване на 20-годишното присъствие на Bosch в България.
Конкурсът стартира през м. декември и е с продължителност 6 месеца. За да участвате е необходимо да направите снимка/и, включваща/и продукт на Bosch и/или резултата, който сте постигнали, ползвайки продукти с марка Bosch. След това трябва да влезете в платформата на играта, достъпна на www.bosch.bg и да изпратете снимките, като попълните онлайн формата за регистрация. Можете да участвате всеки месец с неограничен брой снимки във всяка категория.
Конкурсът ще бъде активен до 31 май 2014 г. В края на всеки месец компетентно жури ще награди най-добрата снимка във всяка от 5-те категории.
Снимките ще бъдат оценявани според тяхното съответствие с посочената категория, оригиналност и художествена стойност.
На 21.10.1993 г. в България е основано дъщерното дружество на Robert Bosch GmbH – Роберт Бош ЕООД. От тогава вече цели две десетилетия Бош Групата има своето директно присъствие на българския пазар. Стартът в България е даден с две основни в портфолиото на Бош направления – „Автомобилно оборудване” и „Електроинструменти”. По-късно представителството в София се разширява с откриването на отделите „Термотехника” и „Системи за сигурност”. Благодарение на усилията на целия екип днес българският потребител има възможността да получи всичко онова, което е синоним на Бош навсякъде по света – качество, надеждност, устойчивост, иновативност и енергийна ефективност от най-висок клас.
Повече на www.bosch.bg и на Facebook-страницата на играта: Фотоконкурс „Аз и моят Bosch” www.facebook.com/myboschgame
Снимка с Bosch си направи и подарък спечели!
Топ Новини