Избрани Новини
БНБ пусна наръчник със съвети за разрешаването на потребителски спорове
20-09-2017, 06:00
Снимка:wikipedia
Автор:Дани Стоянов
Още по Темата:БНБ пуска в обращение възпоменателна монета "Елин Пелин"
БНБ: Брутният външен дълг в края на юни е 34 615.4 млн. евро - 70 на сто от БВП
Наръчникът съдържа полезна информация за основните характеристики на предлаганите сметки, депозити, карти и кредитни продукти
Българската народна банка публикува на интернет страницата си актуализиран материал "Информация за финансови продукти и услуги", предаде сайтът на банката.
Наръчникът съдържа полезна информация за основните характеристики на предлаганите сметки, депозити, карти и кредитни продукти, която е насочена към физическите лица - потребители на различни финансови продукти и услуги.
Публикацията съдържа и специален раздел със съвети за разрешаването на потребителски спорове. В него се насочва вниманието на потребителите при възникване на спор, първо, да се обърнат за съдействие към обслужващата банка/финансова или платежна институция/дружество за електронни пари.
Публикувана е информация за връзка със структурните единици в съответните институции, отговорни за разглеждането на възражения на потребители.
В случай, че след отправяне на жалба до дадена институция страните не постигнат съгласие, физическите лица могат да отнесат спора до съответната помирителна комисия. Подробна информация относно действащите в България помирителни комисии в областта на финансовите услуги също може да бъде намерена в Наръчника.
Наръчник може да бъде изтеглен от интернет страницата на БНБ.
Топ Новини