Омбудсманът поиска качество от Здравната каса

Архив Пловдив

03-11-2011, 14:41

Автор:

Петко Солнецов

Всичко от Автора

Не липсвали сигнали за непрофесионално и грубо отношение от страна на служители на НЗК.

 

Омбудсманът на страната Константин Пенчев е изпратил до Националната здравноосигурителна каса писмо-препоръка за подобряване качеството на административното обслужване на здравноосигурените.

В администрацията на обществения защитник са постъпили сигнали на пациенти, които се оплакват от тромавата процедура, по която НЗОК отпуска лекарства. Не липсвали сигнали за непрофесионално и грубо отношение от страна на служители на НЗК.

Множество оплаквания до Константин Пенчев са във връзка с достъпа до формуляри, необходими за избор и смяна на общопрактикуващ лекар.

По повод лошите практики в работата на касата, националният омбудсман препоръчва да се спазват сроковете за издаване на протоколи за лекарствени средства.