Подвеждаща реклама докара глоба от 50 хиляди долара на авиокомпания

Новините

25-11-2011, 16:48

Снимка:

SpiritAirlines

Автор:

ВарнаУтре

Всичко от Автора

От Spirit Airlines все още нямат становище по въпроса дали рекламните съобщения са пуснати в Twitter с ясната представа, че информацията в тях е подвеждаща, или грешката е била по неволя.

Социалните медии са едно много силно оръжие, което може да носи завидни приходи, ако бъде използвано правилно.

Но това доста популярно сред бизнеса оръжие може много лесно да нанасе и сериозни вреди, ако бъде използвано по неправилния начин и от неправилните хора. Поредното доказателство за последното твърдение е глобената с 50 хиляди долара авиокомпания Spirit Airlines.

От Министерството на Транспорта на САЩ са наложили наказанието, след като е било установено, че авиокомпанията пуска подвеждаща реклама в Twitter.

Всичко започнало от няколко tweet-а от страна на Spirit Airlines, които рекламирали полети на цена от само $9. След влизане в сайта на авиокомпанията обаче се оказало, че има допълнителни такси и условие, гласящо че офертата е валидна само при закупуването на двупосочен билет. Освен това крайната цена не ставала ясна в самото начало на процеса на покупка, а чак в последните му стъпки.

В крайна сметка от Spirit Airlines не казват дали са пуснали рекламните съобщения в Twitter с ясната представа, че информацията в тях е подвеждаща, или грешката е била по неволя. Едно обаче е ясно – Внимавайте какво публикувате в социалните мрежи, без значение дали сте малка, средна или голяма компания.