Канят наши фирми безплатно на бизнес срещи в Холандия

Архив Пловдив

29-02-2012, 11:20

Автор:

Петър Петров

Всичко от Автора

Български фирми от хранителната индустрия имат възможност безплатно да посетят  две изложения в Холандия през 2013 година и да се срещнат с бъдещи партньори

Български фирми от хранителната индустрия имат възможност безплатно да посетят  две изложения в Холандия през 2013 година и да се срещнат с бъдещи партньори. Покани ще получат участници в изложбите „Фудтех“ и „ХоРеКа“, които ще се проведат от 15 до 18 март 2012 г. в Международен панаир Пловдив.

Холандска търговска мисия, включваща някои от най-големите компании от бранша, пристига у нас в средата на март.  Основната част от деловите преговори ще бъде в панаира на 15 и 16 март. Български фирми, които са се включили в холандския форум, ще бъдат поканени на бизнес срещи по време на  изложенията PLMA RAI в Амстердам и FoodTech в Росмален.  Те  заплащат само транспорта, а всички останали разходи поемат организаторите.

Безплатни са и бизнес срещите в Пловдив, за да могат да се представят всички желаещи, а гостите от Холандия да дегустират  традиционни български продукти, които да лансират на пазара в своята страна.

Холандските бизнесмени са избрали Международната изложба за храни, напитки, опаковки, машини и технологии  „Фудтех”, за да се запознаят с българската хранително-вкусова промишленост и предприятията от бранша. Форумът е отворен и за участници в Международна изложба за оборудване за хотели, ресторанти, кафетерии и търговски обекти «ХоРеКа Пловдив». Така повече  фирми ще могат да установят контакти с мисията.
Тя е инициатива на няколко браншови организации от Холандия и се прави за първи път в България. Проявата е насочена към разширяване на българо-холандските бизнес отношения. Тя се организира на ротативен принцип от консултантската компания „Рокон“ като следващата година ще бъде в Амстердам, а през 2014 г. -  в Пловдив.

В рамките на „Фудтех 2012“ отново ще бъде обособен Гурме салон, където майстори кулинари ще приготвят 3-степенно меню. Другото изкушение за ценителите ще бъде Зоната за сладкарство. Посетителите ще могат да дадат своите оценки в традиционния конкурс „Изборът на потребителя“. А професионалистите от бранша ще видят новите технологии, машини, опаковки, храни и напитки на водещи български и чуждестранни компании.