Избрани Новини
Макдоналдс разкри защо бургерите не са като в рекламите
предава сайтът vesti.bg. Триминутнoто видео, което направи фурор в youtube е заснето от канадския филиал на американския гигант в бързото хранене.
Той води зрителя във фотографското ателие на "Уат интернешънъл", където "Макдоналдс" обикновено "увековечава" продуктите си.
Вижда се как един готвач старателно прави чийзбургер, като нарежда различните съставки така, че да се виждат на снимката. Резултатът е един щедър и доста по-дебел сандвич от този, приготвен в ресторант само за една минута. За сравнение, бургерът за снимка се приготвя в продължение на часове.
За фотографската сесия крайчетата на сиренето чедър се обгарят с нагорещена шпатула, за да стане то приятно разтопено. Довършителните работи се правят на "Фотошоп", разбира се. Кетчупът пък се инжектира пак по крайчетата между двете хлебчета със спринцовка, за да придаде сочен вид на сандвича.
Веднага се вижда, че има разлика в размера, признава Хоуп Багози, маркетинг директор на "Макдоналдс Канада", водеща на репортажа. Тя обаче е категорична, че използваните съставки не са повече или по-различни - само са наредени по по-информативен начин - за да знаят хората какво има в един бургер.
По думите й ако истинските сандвичи изглеждат по-малки, това е защото кутиите, в които се сервират, ги държат топли, а това предизвиква ефекта на парата и свива малко хляба.
Топ Новини