Федерер стартира Олимпиадата от НДК

Архив София

29-07-2012, 11:09

Автор:

СофияУтре

Всичко от Автора

Всичко се връща, казва швейцарецът в новата реклама на Жилет

Като част от кампанията „Един успешен старт прави всичко различно”, Gillette организира специално събитие по случай официалното откриване на Олимпийските игри в Лондон през 2012 година, които всички трескаво очаквахме това лято.

Журналисти, приятели и фенове на спорта се събраха в Студио 5, за да гледат заедно церемонията и да пожелаят успех и много медали на българските ни спортисти. 

По време на събитието гостите станаха свидетели на посланието на тенис звездата Роджър Федерер към мъжете по целия свят, който сподели опита си за поставянето на успешен старт не само на корта, но и на всяко едно поле за изява.

”Каквото и да правиш, всичко  се връща с последствия, създаваш момент и тръгваш от там”, сподели Федерер. Той е посланик на марката и един от 29-те спортисти, които работят с Gillette, като част от кампанията им за Олимпийските игри в Лондон през 2012 година. Целта на атлетите ще бъде да напътстват младото поколение във всеки един от родните им градове, за да направят възможно всеки един младеж да има свой успешен старт.

Целта на кампанията на Gillette «Един успешен старт прави всичко различно»  е много близка до идеологията на марката за най-добро представяне на мъжа. За 800 милиона мъже по света Gillette е синоним на успешен старт всеки ден. Този мъжки ритуал ги кара да се чувстват, изглеждат и да бъдат в най-добрата си форма. Програмата дава възможност на марката да затвърди тази своя позиция, като едновременно с това променя живота на следващото, младо поколение мъже.
За кампанията «Един успешен старт прави всичко различно» и Олимпийските игри, Gillette представи лимитирана серия продукти за бръснене и грижа за кожата. Точно за началото на Олимпийските игри в Лондон 2012, серията от продуктите е с преработен дизайн в черно и златно, за да вдъхновява милиони фенове на спорта, които са се подготвили за едно вълнуващо лято. 

На върха на пирамидата от лимитираната серия на Gillette са електрическата и механичната самобръсначки Gillette ProGlide, които представят най-доброто от продуктите за бръснене и грижа за кожата на P&G и Gillette – комбинирайки 100-годишното наследство Gillette и ненадминатото разбиране на кожата на P&G, за да наложат нови стандарти в бръсненето и грижaта за кожата. 
Gillette, като част от P&G и тяхното цялостно спонсорство, ще подкрепи следващите пет Олимпийски игри, включително Олимпийските игри в Лондон през 2012 г., Зимните Олимпийски игри в Сочи през 2014 г., Олимпийски Игри в Рио през 2016 г., както и Олимпийските игри през 2018 г. и 2020 г. 
Споразумението дава възможност на P&G за спонсорство във всички 205 Национални Олимпийски Комитета и директен достъп до Олимпийците, които участват. Глобалният обхват на P&G и познанието на потребителите ще помогнат за популяризирането на ценностите на Олимпийското движение сред широка международна публика, а финансовата подкрепа на компанията в следващите 10 години ще допринесе за развитието на Олимпийското движение и самите спортисти, които участват. Това партньорство ще бъде ключово за организацията на Олимпийските игри и също така ще развие стратегията за растеж на P&G, вдъхновена от целта да подобрява живота на хората по света.