Избрани Новини
Летовници се жалят, кръчми ги подвеждали с грамажа
Инспекторите от КЗП се натъкнали на новата уловка в заведенията за хранене по морето, която до скоро не бе разпространена
Най-често оплакванията на хората са за неоправдани очаквания при престоя им в хотела, предлаганата храна по заведения и ол инклузив услугите.
„Например заплащат пълен пакет услуги, а когато пристигнат в хотела се оказва, че паркингът, басейнът или интернетът не влизат в ол инклизив, а се плащат допълнително“, обясниха от КЗП.
Освен хотелите, голяма част от ресторантите по морето, не били коректни към клиентите, сочат още туристическите оплаквания.
Инспекторите от комисията се натъкнали на нова уловка в заведенията за хранене, която до скоро не бе разпространена. Тарикат кръчмари слагали цени и изписвали предложенията си на няколко езика, както гласи закона, но пропускали грамажа за всяко ястие, което пък подвежда клиентите.
От КЗП съветват хората много внимателно да избират местата за почивка както и да проучват туроператорските фирми предварително, за да си спестят главоболия по време на ваканцията.
Особено важно при пакетните услуги е всяка една от тях да е записана в договора, който получават с ваучера, защото само така могат да си търсят правата при евентуално разминаване.
“Ако се открие нарушение, в повечето случаи похарчената от туристите сума им се връща“, допълват от комисията.
Топ Новини