БиТиВи и Маги Халваджиян в нова схватка за Господарите

Архив Пловдив

01-09-2012, 13:05

Автор:

ПловдивУтре

Всичко от Автора

БиТиВи взела правата върху "Господари на ефира"

Собственикът на bTV Media Group - Central European Media Enterprises (CME) - e придобил ексклузивни права върху италианския формат Striscia la Notizia - познат доскоро с името „Господари на ефира" - за територията на няколко държави, между които е и България, за период от 3 години.

По този начин с пълна сила се разгаря отново скандалът между телевизията и продукцията на Магърдич Халваджиян и "Глобъл Вижън", допълва news.bg.

Припомняме, доскоро Господари на ефира се въртяха по БиТиВи, но след скандал те я напуснаха и се върната в Нова телевизия, където преди дни обявиха началото на новия сезон, като водещи ще бъде оригиналният дует - Рачков и Зуека.

Оригиналната версия на хитовото развлекателно шоу у нас ще носи името „Господарите" и ще се излъчва в каналите на bTV Media Group, се казва обаче в днешно съобщение от БиТиВи.

В него се подчертава, че „единствено bTV Media Group има правото да продуцира и излъчва формата Striscia la Notizia в България.

В същото време, отбелязват от БиТиВи, Нова телевизия рекламира излъчването на „десети сезон" на шоуто „Господари на ефира" - предаване, създавано до момента като българската версия на Striscia la Notizia.

Според БиТиВи рекламните послания на Нова ТВ са подвеждащи за аудиторията и създават опасения за възможно неправомерно използване на елементи от италианския формат в шоуто по Нова ТВ.

Снощи bTV Media Group е предприела действие, с което да защити правата си върху формата Striscia la Notizia, като е излъчила в ефира на bTV Comedy епизод от предаването „Господарите".

Тази стъпка беше предприета единствено с цел защита на правата на bTV Media Group, вследствие на което епизодът е без претенции за покриване на художествени стандарти, уточняват от телевизията.

В прессъобщението се съдържа и предупреждение към Нова тв, че „би било крайно неуместно, особено от страна на телевизионен оператор с национално покритие, да рекламира излъчването на предаване, което има претенцията да се бори с неправдата, а в същото време нарушава права върху чужда интелектуална собственост.