Шефът на Ryanair: "Глупавите" пътници трябва да си плащат

Архив Пловдив

08-09-2012, 17:30

Автор:

ПловдивУтре

Всичко от Автора

Нискобюджетната авиокомпания ще продължи да налага такси за онези пасажери, които не са принтирали бордните си карти предварително

Разпечатвате ли на хартия бордната си карта всеки път, преди да отидете на летището? Ако не го правите, значи вие сте "глупав". Това твърди главния изпълнителен директор на нискобюджетната компания Ryanair Майкъл О'Лиъри, пише CNBC, цитиран от capital.bg.

Темата влезе във фокуса на медиите, след като майката на две деца Сузи Маклауд бе принудена да плати 300 евро на летището през август, за да може нейното семейство да се прибере във Великобритания след прекараната лятна ваканция в Испания. Разстроена от високата такса жената описала казуса във Facebook и получила над 350 000 "харесвания".

Отговорът на О'Лиъри не закъсня. "Смятаме, че г-жа Маклауд трябва да плати 60 евро за това, че е толкова глупава", заяви той пред британския в. The ​​Telegraph. Маклауд е платила по 60 евро за пет бордни карти, или общо около 300 евро.

Коментарът на шефа на Ryanair предизвика широк отзвук в британските медии. Впоследстие О'Лиъри обясни, че коментарът му не е бил насочен конкретно към майката, а към клиентите като цяло. "Не съм я наричал глупава, но всички тези пътници, които смятат, че ще променят политиките ни или нашите такси, са глупави", заяви той пред в. Irish Independent.

Пътниците, които пътуват с нискотарифната Ryanair, са призовавани да се чекират онлайн и да принтират бордните карти преди да отидат на летищата. Онези, които не носят резпечатана бордната си карта, трябва да плащат допълнителни такси, пояснява CNBC.

О'Лиъри защити сегашната политика на авиокомпанията, която изисква от пътниците да разпечатват бордните си карти предварително. Той обясни пред в. The ​​Telegraph, че Сузи Маклауд е поискала официално обезщетение като жест на добра воля от авиокомпанията. "Ние отговорихме учтиво, но твърдо, че благодарим на г-жа Маклауд, но тя сама си е виновна за прецакването", заявил шефът на Ryanair според The ​​Telegraph. О'Лиъри заявил още, че 99,98% от пътниците на Ryanair разпечатват своите бордни карти предварително.