Бургас пак с одобрен проект - за кадрите в администрацията

Архив Бургас

10-10-2012, 11:52

Автор:

Светлина Еленова

Всичко от Автора

За 18 месеца община Бургас ще стане още по-ефективна с евросредства, по него ще бъдат създадени нови звена, а някои неефективни стари, ще бъдат оптимизирани

Нови отдели ще заработят в община Бургас, други обаче ще бъдат закрити, за да може дейностите на административните служители да бъдат по-ефективни. 

Това цели проект на стойност близо 200 000 лева, който община Бургас спечели по ОП "Административен капацитет".

Управляващият орган по оперативната програма за пореден път одобри проекта на общината, който цели действия на администрация с максимално използване на ресурсите й за по-успешни резултати. Той ще се реализира за период от 18 месеца.

По този проект, например в администрацията беше създадена нова дирекция, която изцяло беше насочена към привличането на инвестиции, предлагане на атрактивни възможности в региона и комуникация с представители на компании. 

Новият проект е озаглавен „Повишаване ефективността и оптимизация на структурата на общинската администрация“.  В резултат от изпълнението на заложените дейности ще бъде изготвен план за оптимизиране на функциите и организационното структуриране на общинската администрация в Бургас.

Предстои идентифициране на нетипичните, както и премахване на излишните и дублиращите се функции, закриване или преструктуриране на звена.

Ще бъде усъвършенствана системата за отчетност в администрацията. По проекта трябва да бъдат въведени устойчиви механизми за управление на работните процеси и координацията в Община Бургас, да се актуализират вътрешните правила, както и да се внедри балансирана система от показатели за ефективност в работата на общинската администрация.