Избрани Новини
Роза, гюл или магарешки бодил
Какво ново лого ще бъде избрано за национален бранд на България
15 процента от чуждестранните туристи, които вече са спали в хотелите ни и са пили от виното ни, смятат българската роза в официалното лого на страната за турски гюл.
Да се смеем ли, да плачем ли? Или само да си плюем в пазвата заради всички натрупани през вековете комплекси спрямо южната ни съседка...
Истината е, че българската жълто-оранжева роза, за която по времето на правителството на Симеон Сакскобургготски бяха дадени 240 000 лева, не върши работа. Или поне не толкова, колкото трябва. Тя не събужда асоциации или спомени, заради които чужденците, щом я видят, веднага да си купят билет до Варна или София.
След като проучиха пазарите и изписаха 950 страници с изводи, родните спецове установиха, че туризмът е не само хотел, плаж и хубава храна, а и емоция, която те карат да се връщаш пак на същото място. И дали за онагледяване на тази емоция ще сложиш роза, гюл или магарешки бодил - явно има значение.
Ще видим сега какво ново лого ще бъде избрано за национален бранд на България. Само след 8 г. да не се окаже пак, че туристите ни бъркат с други държави!
Топ Новини