3 милиона българи: Ало, търся EVN

Животът

05-12-2012, 10:55

Автор:

Plovdivutre.bg

Всичко от Автора

Регистрирани са 16 милиона онлайн проверки на сметки

Над 2,7 млн. обаждания е обслужил телефонният център за връзка с клиенти на EVN България за петте години от създаването си през декември 2007 г. 80% от потърсилите помощ или съвет по телефона са осъществили контакт със сътрудник на компанията до 20-та секунда.

Анализът на статистиката относно обслужване чрез електронната поща на дружеството - info@evn.bg – също показва повишаване на удовлетвореността на клиентите от услугата. Наблюдава се увеличение на броя контакти като за пет години са били обработени общо над 80 000 имейла.

Допълнително са регистрирани повече от 3 236 000 автоматични телефонни проверки на сметка. Това е възможно с едно обаждане на специализирана линия 0700 1 0207. EVN България предоставя възможност на своите клиенти да правят справки за стойността на фактурите си и на интернет страницата на дружеството – www.evn.bg. До момента са регистрирани 16,4 млн. онлайн проверки на сметки. От 1 август 2012 г. действа и новата система на компанията за онлайн проверка и плащане на консумирана електрическа и топлинна енергия „ЕVN Онлайн плюс”. Само за 4-те месеца от своето стратиране повече от 115 000 клиенти са използвали новата система.

Освен да предоставя информация телефонният център на EVN България търси активно и мнението на клиентите чрез регулярно провеждане на проучвания и анализи на клиентската удовлетвореност.

В услуга на клиентите са предоставени национални денонощни телефонни номера:

•             0700 1 7777 – телефон за обща информация и услуги, експертна консултация, съвети за енергийна ефективност и др.

•             0700 1 0007 – телефон за сигнали за аварии и липса на захранване

•             0700 1 0207 – номер за автоматична проверка на сметка (въвежда се ИТН).