Избрани Новини
EVN праща sms, когато ще ни спира тока
Услугата е безплатна за всички битови клиенти, без значение на ползвания мобилен оператор
От началото на 2013 г. EVN България предлага на своите битови клиенти услугата „Известяване преди прекъсване за неплатени задължения“.
Чрез тази услуга клиентите получават известия по sms или имейл за наличие на просрочени неплатени задължения за консумирана електроенергия, заради които предстои прекъсване на електрозахранването.
Известяването се получава 3 дни преди прекъсване на снабдяването. Услугата е безплатна за всички битови клиенти на EVN България Електроснабдяване, без значение на ползвания от тях мобилен оператор.
За да се възползват от новата услуга, клиентите е необходимо да попълнят еднократно декларация за заявяване на услугата. Тя е достъпна на интернет страницата на дружеството www.evn.bg, както и на място във всеки EVN Офис. В нея се вписват име, ИТН (номер на измервателна точка, видим от предишна фактура), валиден имейл или номер на мобилен телефон.
Като допълнителна опция, при попълването на декларацията всеки клиент би могъл по желание да заяви и безплатна услуга за уведомление за стойността на месечната си фактура също по sms или имейл.
Във всяка издавана от дружеството фактура за консумирана електроенергия е посочен срокът на следващо плащане, напомнят от дружеството. Официалните срокове за плащане на консумираната електроенергия са от 1-во до 15-то число на месеца (за I група клиенти) и от 11-то до 25-то число на месеца (за II група клиенти). След изтичането на съответния срок, дружеството предоставя още 10 дни, в които клиентът може да плати със законовата лихва за забава.
Новата услуга „Известяване преди прекъсване за неплатени задължения“ позволява на клиентите да са своевременно информирани за свои задължения и ще намали риска от прекъсване на електрозахранването поради неплащане. Важно предимство на услугата е, че ще предотврати и разходи на клиентите за повторно включване на електрозахранването.
Топ Новини