Защо превръщаме работното място в дом?

Животът

10-01-2013, 21:19

Автор:

Plovdivutre.bg

Всичко от Автора

Прекарваме 1700 часа годишно на бюрата си

Семейни снимки, рисунки на децата ви, талисмани – работните места на някои хора приличат на хола в тяхната къща. Тези елементи правят работещите хора особено щастливи:

Бюро като това напомня по-скоро на втори хол, вместо на работно място. Нищо чудно, предвид че служителите прекарват средно около 1700 часа годишно на бюрото си. Производителите на офис бюра Regus попитаха 20 000 мениджъри и специалисти от 80 страни какво държат те на своето бюро. Освен нормални отговори като визитни картички, ще намерите и някои малко по-необичайни предмети...

Визитни картички

Не е голяма изненада: в Холандия и в Германия повечето от работниците държат своите визитни картички на бюрото си. В Турция и в Япония пък си държат визитните картички в шкафчетата, а не на самото бюро.

Произведения на изкуството

Във Франция са склонни да бъдат естети. В държавата на шампанското, Dior и Лувъра, се намират най-много предмети на изкуството на бюрото на работещите хора. Французите декорират не само дома си с красиви вещи, а също и офиса си. Друга държава, в която много обичат изкуството, е Швейцария.

Семейни снимки

На работните места в Америка най-силно се отразява усещането за семейство: независимо дали има снимки на деца, съпруг или съпруга, или пък родителите на работника - там най-често можете да видите семейни снимки на бюрото. В Китай, Алжир и Италия също са много популярни и създават добро настроение по време на работа.

Рисунки на децата

В Италия и Швейцария е особено популярно работниците да гледат рисунки, които са направили децата им. Според проучването, всеки трети в тези държави е сложил по някоя детска рисунка на бюрото си.

Риба

Въпреки че не е сред трите най-популярни предмети на бюрото, голям брой китайци са отговорили по този начин в анкетата. Така и не става ясно дали говорят за жива риба в аквариум или за сготвена риба… Други предмети, които не влязоха в класацията, но спечелват интереса ни, са дозатор за бонбони (при французите), както и снимка на мечтания дом (при американците).