10-те божии заповеди на блоговете

Животът

22-01-2013, 07:05

Автор:

Plovdivutre.bg

Всичко от Автора

Не забравяйте да пишете всеки ден, следете всичко, продайте нещо или блогът ви няма да бъде успешен

1. Пишете всеки ден

Думите са като чук и пирони. Разберете как да ги използвате, и те ще изградят вашия блог и ще подпомогнат бизнеса Ви. Единственият начин да овладеете писанoто е да се пише много, така че отделете време всеки ден да пишете по няколко абзаца. С течение на времето Вие ще откриете вашия стил и изказ, пише prkernel.com.

2. Публикувай информация веднъж седмично

Съм сем пренебрегвал тази заповед преди да изстрадам. Блогът е жив организъм и трябва да го храним с ново съдържание. Блог, без прясно съдържание ще бъде игнорирани от читатели и Google, ще пресъхне и вашия трафик и съответно поводи за продажби. Вашият трафик ще се увеличи ако публикувате по-често.

Бъдете внимателни, за да се балансира честотата, с качеството. Никой няма да се върне в блог с калпаво съдържание.

3. Ти ще създадеш имейл списък

Трябва да съберете адреси на читатели, които искат по-дълбока връзка с вашето съдържание. Тези читатели ще станат хора, желаещи да живеят съвместно с други лица, потенциални клиенти и продажби. Дори, ако не планират да продавате всичко, за да ги събират техните имейл адреси. Запомнете Вашият имейл списък е първият и най-важен бизнес актив.

4. Направи така всичко да е песен

Инсталирайте Google Анализ в блога си. Чувствайте се удобно с докладите и инструментите. Разберете, който ви изпраща трафик и мнения, които привличат най-много абонати, кое дава повод за най-много продажби. Без тези данни ще играете на сляпо и ще поемете ненужни рискове, ще заложите на грешно съдържание и ще пренебрегнете ценни възможности.

Съвет: Google Analyticator е плъгин за WordPress, което го прави много лесен за инсталиране на Google Анализ.

5. Продай нещо

Това е много просто. Вие не можете да печелите пари от блога си, ако имате празен шкаф. Ако продавате продукт, намерят начини предварително да го промотирате с полезни мнения. Ако предлагате услуга или съвет, използвайте вашия блог, за да обясните своя подход и да демонстрирате техники. Вие не сте в бизнеса, докато нямате продукт и клиенти. Работете върху вашият продукт.

6.Ти трябва да използваш социалните медии разумно

Гледал съм много блогове страдат и умират, защото техните собственици прекарват повече време в туитване и спамене във Facebook от създаването на съдържание, списъци с клиенти, както и продажба на продукти. Социални медии са новият градски площад, където и да отидете да има разговори с единомишленици. Но разговорите не са продажбите. Използвайте времето си разумно.

7. Направи го да изглежда страхотно

Вашият блог трябва да изглеждат страхотно. Има хиляди добре изглеждащи професионално направени теми в web пространството, те ще направят твоя блог да изглежда професионално. Можете да си купите повечето от най-добрите теми за по-малко от $ 100. Не очаквайте посетителите Ви да се инвестират в блога ви, ако не е добре изглеждащ.

8. Как да поискате от читателите

Трудно е да помолите вашите читатели да направят нещо, но трябва да го направите. На вас ви трябват коментари, ретуитовете и публикации във Facebook или няма да видите клиенти, докато не се научите как да поискате. Тайната да молите читателите Ви за такива действия се крие първо в това да даде ценна информация.

9. Да възлюбиш SEO.

Google най-вероятно ще бъде най-надежден и дългосрочен източник на трафик. Паяка на търсачката ще индексира всеки пост, който публикувате и потенциално ще доведе повече читатели към вашия блог. Оптимизация за търсачките (SEO) е развиващо колекция от тактики, за да получите топ класациите на резултатите от търсенето в Google. SEO може да бъде объркващо в началото, но може да ви донесе таргетирани посетители. Направете своето SEO обучение и ще видите как ви се отплаща с дивиденти през 2013 г.

10.Никога не забравяйте, вашият блог е само маркетингов инструмент

Някои смятат, че социалните медии и блоговете са вълшебни. Поръсвате с малко вълшебен прах от блога и не е нужно да създават страхотен продукт, пазар или да се блъскат за клиентите. Това не е вярно.

Вашият блог е мощен инструмент, но просто инструмент. Научете се как да го използвате, за да се постигнете цялостната си бизнес стратегия.

Автор на статията е легендарният Станфорд Смит, който е изпълнителен директор на Pushingsocial, където първоначално се появи версия на тази статия.