Енерго-про обеща да не спира тока на длъжници с жалби

Животът

14-02-2013, 16:20

Снимка:

Varnautre.bg/архив

Автор:

Varnautre.bg

Всичко от Автора

Още по Темата:

Енерго-протест: Ден четвърти (на живо)

Варна протестира и в деня на Валентин и Трифон

Компанията започва проверка на всички сметки с големи отклонения от предходните

Всеки варненец, подал жалба срещу януарската си сметка за ток, може да не плаща, докато не получи отговор. От Енерго-про обещават, че няма да прекъсва захранването на клиентите, чиито сигнали са в процес на проверка.

Компанията започва по своя инициатива проверка на сметки за януари, отклоняващи се от обичайното потребление на клиента, се казва още в съобщението. Акцията е кръстена с гръмкото "проект ЕНЕРГО прозрачност".
Проверката ще включва сваляне на показанията на електромера на място в присъствието на клиента или негов представител, а при необходимост и проверка на електромера с еталонен уред. Компанията се ангажира, при констатиране на някакво несъответствие, да върне парите на клиента в случай, че той вече е платил сметката си или да я анулира, ако тя все още не е платена. За да се гарантира прозрачност на резултатите от проверките, компанията кани представители на медиите да присъстват по време на тяхното извършване.
Като част от ежедневната си работа, специалистите на дружеството проверят сигнала на всеки клиент, който има съмнения относно коректността на сметката си за електроенергия за месец януари и се е обърнал за консултация към компанията чрез денонощния телефон 070016161, имейл адреса за клиенти service@energo-pro.bg или в центровете за обслужване на клиенти, уверяват от енергоразпределителното дружество. Всеки сигнал се разглежда индивидуално, като се извършва проверка на показанията на електромера на съответния адрес и ако се установи несъответствие, сметката на клиента се коригира. Тази услуга е безплатна за клиента.
До момента са консултирани 7480 клиенти по телефона и 3543 клиенти в центровете за обслужване на клиенти относно сметките за януари. В компанията са постъпили 750 писмени жалби.
От всички проверени до момента сигнали няма констатиран нито един случай на надписана или сгрешена сметка. В един отделен случай клиент се е жалвал от неправилно отчитане. Проверката констатира, че е начислена служебна енергия, поради неосигурен достъп на отчетник до електромера. След направената проверка на адреса, сметката на клиента е коригирана.