Пловдив се бори за сръбски туристи

Мисия Пловдив

28-02-2013, 17:31

Снимка:

Plovdivutre.bg

Автор:

Plovdivutre.bg

Всичко от Автора

Градът бе във фокуса на медиите на най-голямото туристическо изложение в Белград

Пловдив бе представен за първи път на 34-тото издание на най-голямото международно туристическо изложение в Белград, Сърбия. IFT – Белград се проведе от 20 февруари до 24 февруари 2013 г. и е предназначен както за масовата публика, така и за професионалисти в бранша. Събитието се провежда под егидата на Световна асоциация на туристическите изложения (ITTFA) и над  900 местни и международни изложители участваха в него тази година.

Община Пловдив чрез ОП „Туризъм” бе презентирана на щанда съвместно с Министерство на икономиката, енергетиката и туризма. Там се представиха още общините  София, Несебър и Сандански, както и представители на туристически агенции.

Основната цел бе Пловдив да бъде рекламиран като атрактивна туристическа дестинация, тъй като към момента основно морските курорти са на фокуса на сръбските туроператори. Общинско предприятие „Туризъм“ се ангажира да работи към повишаване  интереса на сръбските туристи към Пловдив като към град, който трябва да бъде посетен по пътя за морето и който предлага много интересни маршрути, комбиниращи различни видове туризъм.

Към диска на Пловдив, който  предлагаше рекламни материали за богатото културно наследство и  културния календар на града, бе проявен интерес от голям брой посетители. Също така Пловдив бе представен в интервюта пред две местни телевизионни медии. Бяха проведени и разговори за пристигането на сръбски телевизионни екипи, които да снимат филми за Пловдив през следващите няколко месеца и след това да ги излъчват в страната си. Използвана бе възможността и бе отправена покана към туроператори от Сърбия, Холандия, Мексико, Армения и др. държави за участие в  Международната среща на туроператорите в Пловдив, която ще се проведе от 7 до 10 май 2013 г.

 



Снимка на Деня

Красотата на парк "Кайлъка"