Служител на мобилен оператор подправил подпис на клиент

Мисия Добрич

12-06-2013, 14:41

Снимка:

Dobrichutre.bg

Автор:

dobrich.utre.bg

Всичко от Автора

Само 2 жалби постъпиха в приемната на КРС в Добрич


Четирима представители на КРС приеха само две жалби на откритата приемна за граждани, която днес бе в Община Добрич.
Жена от Добрич се е оплакала от нелоялни търговски отношения, а друг потребител е насочен направо към прокуратурата. Сигналът бил сериозен, ставало въпрос за подправен негов подпис в договор.
Жалбите срещу мобилните оператори, подадени в Комисията за регулиране на съобщенията, намаляват, заяви на пресконференция днес  доц.д-р Ирина Романска – член на комисията.
5032 са жалбите, постъпили в КРС през 2012 година, което е по 419 на месец. От началото на годината до 31 май са подадени 1471 жалби – по 294 на месец. От Добричка област през миналата година оплакванията са били само 24, а през тази 11. Голяма част от жалбите са свързани с надписани сметки, като се прави изводът, че потребителите се съмняват в коректността на фактурите и че на хората не се обяснява добре за какво плащат. През 2013 година КРС е издала 233 акта за нарушения.
От комисията напомнят, че в 7-дневен срок от сключването на договора потребителят има право да го прекрати, без да дава обяснения. Продължават проблемите на гражданите при прекратяването на договорите, като от КРС съветват да не се сключват контракти за повече от една година.
Драстично са намалели жалбите за отказ от преносимост на номера. През май т.г. те са били 11, през март – 1, а през януари и февруари не е имало такива, докато преди са били стотици, допълни  доц.д-р Романска.