Да постигнеш тялото на Анна Курникова

Животът

29-06-2013, 17:31

Снимка:

kurnikova.com

Автор:

Plovdivutre.bg

Всичко от Автора

Възможно е, ако спазвате правилата, окуражава дамите секси тенисистката

Късата поличка, русата плитка, запомнящото се присъствие на корта и връзката с Енрике Иглесиас - това са само част от причините Анна Курникова да се превърне във всеобща любимка дори на тези, които не са запалени по спорта.
Руската тенисистка без проблем печели симпатии благодарение на чара си, а зашеметяващата външност превръща името в едно от най-търсените в Гугъл, пише trud.bg. Нищо чудно - с такива впечатляващи фотосесии по бански, които определено са специалност на Курникова.
Въпреки че блондинката израства в спортно семейство и от малка започва да играе тенис (поне по два пъти седмично още когато е едва на шест), през годините красавицата си има и други тайни за поддържане на идеална фигура. Все пак Анна освен на корта се изяви и като треньор в едно от най-популярните американски предавания за отслабване - The Biggest Loser, където хора топят килограми в ефира след седмици на тренировки и строг режим на хранене и всъщност този, който загуби най-много излишни сантиметри, печели най-много на финала.
Избирането на спортистката за един от менторите на участниците само доказва, че тя знае достатъчно не само за храненето, но и за тренировките, с които се горят най-много калории.

Тайната на красавицата по отношение на храната се крие в порциите. "Най-добре ще бъде да не се лишавате от никоя хранителна група. Не е необходимо напълно да забравите за определени калорични изкушения, като можете просто да намалите количеството им", споделя философията си Курникова и си признава: "Дори и аз си позволявам от време на време да си взема по нещо от "Макдоналдс" или "Бъргър Кинг". Не е проблем да ядеш от всичко, но е добре да си поставиш определени ограничения."
Примерното меню на тенисистката включва овесени ядки и горски плодове за закуска. Изборът зависи от настроението. След това, докато чака да стане време за обяд, Анна се подкрепя със сурови бадеми и един банан. Най-предпочитана за обяда е салатата, в която освен зеленчуци има авокадо и печено пиле. Авокадото е богато на фибри, които са верен помощник в борбата с килограмите и освен това се справят с усещането за глад. Пилешкото месо е източник на протеин и зарежда с енергия. За вечеря Анна отново си хапва салата, но този път я комбинира със суши. Тя си позволява и десерт, който най-често е парче чийзкейк, защото той е любимият . "Не пропускам десерта, но не ям по три парчета. Освен това после винаги изгарям калории с тренировки, така че не се тревожа толкова какво ям", допълва Анна.

Тренировките

с които Курникова се грижи за перфектните си мерки, не са леки, но резултатите, които се виждат, са способни да мотивират. "Най-добрият начин да се горят калории е тичането", убедена е спортистката. Според нея идеалният вариант е да се отделя време за него четири пъти в седмицата поне по 45 минути. Тенисистката е запалена и по водните спортове и доизвайва фигурата си с плуване.

Съветите, които блондинката предлага на всички, решили да тренират, са:

- Не се отказвайте, мислете си за целта, която сте си поставили, и как освен по-красиво ще получите и по-здраво тяло.

- В началото си поставяйте реалистични цели, а не се изхвърляйте, защото така само ще се откажете по-бързо. Например през първата седмица тичайте половин час, а след това може да стигнете и до час.

- Направете си програма и си разпределете заниманията по дни.

 

 

 

 

 



Снимка на Деня

Щрихи от Плевен