Повече грим по време на криза

Животът

03-07-2013, 11:10

Снимка:

Facebook

Автор:

starazagora.utre.bg

Всичко от Автора

Неочакваните последици от кризата показват повече грим и по-малки пици в пазарската количка

Ново европейско проучване показва,че кризата има някои неочаквани последици.Например във Франция пиците са станали по-малки.За една година средният диаметър на пиците е намалял от 32 на 31,3 см., а цената се е увеличила от 9,7 евро през 2012 на 10,4 евро през тази година. Купувачът получава средно 4,3 на сто по-малка пица,но плаща със 70 цента повече.
В Милуз,в северната част на Франция,водата във всички басейни в града тази година ще бъде с един градус по-студена.Това странно решение ще позволи да се спестят 240 000 евро.
През следващите две години френското правителство ще намали субсидиите за общините с 3,5 млрд.евро.С цел да се подготвят предварително за този "удар", властите на Милуз решиха да увеличат цената на билетите в зоологическата градина и да намалят бюджета за обществен транспорт с 500 хиляди евро.
В Гърция, една от най-тежко засегнатите страни от кризата в ЕС, миналата зима беше доста студена, а цената на суровия петрол се е удвоилa в сравнение с 2012 година.Изправени пред недостиг на енергия, някои не се поколебаят да прережат дори известните маслинови дървета, под които Платон изучавали философия преди 2400 години,за да направят от тях дърва за огрев.
В Испания победителите от играта "Пъзел" не са получили паричната награда,която им се полага още от юни 2011 г.Продуцентската къща, която била изправена пред сериозни финансови проблеми, фалирала през май.Играта е заменена с предаване с новини и доклади за икономическата криза, което е едно от най-гледаните по испанската телевизия.
Изследването показало, че съществува т.н. "ефект на червилото". Докато компаниите съкращават работници и затягат колана, компаниите за производство на козметика бележат ръст на производството и доходите. По-рано се смяташе, че със силния грим жените искат да скрият черните мисли, но според ново проучване по време на криза жените се гримират повече, за да привлекат по-богати мъже и да подобрят финансовото си състояние.

Източник: БГНЕС