Захари Георгиев: СЕМ си затваря очите за звука на рекламите

Животът

09-09-2013, 16:02

Снимка:

sxc.hu

Автор:

Plovdivutre.bg

Всичко от Автора

Единствена БНТ "намали тона"

Въпреки промените в Закона за радиото и телевизията, влезли в сила от края на юни, Съветът за електронни медии /СЕМ/ продължава да си затваря очите за рекламите с различна степен на звук от останалите програми. Това заяви пловдивският народен представител от БСП Захари Георгиев.

В миналия мандат той и негови колеги инициираха промените, които задължиха телевизионните и радио оператори да излъчват рекламите при еднаква сила на звука с останалите предавания. Тази мярка масово не се спазва, единственото изключение е БНТ, посочи Георгиев.

В пленарна зала предстои да се обсъжда отчетът на СЕМ и тогава въпросът ще бъде повдигнат от народния представител.