Кметът на Несебър: Зад филма за алкохолния туризъм стоят чужди интереси

Стана ясно от самото начало, защото четири пъти бях попитан за цената на текилата, заяви Димитров

Слънчев бряг е бързо развиващ се и модерен курорт и затова се правят такива тенденциозни филми. Много конкурентни дестинации се притесняват от бързото му развитие.
Така коментира лентата на Би Би Си за алкохолния туризъм в Слънчев бряг "Пиячка, претъпкани барове и България" кметът Николай Димитров. Той обясни, че екип на телевизията дошъл при него през лятото с мотив, че правят филм за района. Той добави, че той вече е имал предварителна информация, че той ще е тенденциозен.
"Съгласих се, защото ние нямаме какво да крием. На мен ми стана ясно от самото начало, защото четири пъти бях попитан за цената на текилата. Аз й казах (на журналистката Стейси Дули), че текила нито произвеждам, нито продавам. Знам, че е евтина, в сравнение с Англия и на други места има евтин алкохол", разказа още градоначалникът, предаде  БГНЕС.
 Той добави, че в курорта и в Несебър идват всякакви туристи - едни на семеен туризъм, други – на културно опознавателен, трети – на ловен, четвърти – на развлекателен. 
Лентата на Би Би Си описва Слънчев бряг като място за леснодостъпни и евтини алкохол и наркотици, на сексуален разврат и престъпления.
"Това не е ваканция, това е доброволно да търсиш смъртта" - това е един от изводите във филма. 
Според него това, че туристи прекаляват с алкохола и забавленията им излизат извън нормите, е проблем на възпитание и на средата, в която живеем. 


Снимка на Деня

Щрихи от Плевен