Дейли мейл: Алкохолният туризъм е най-лошата реклама за България

Това не е почивка, това си е самоубийство, пише британското издание

"За развиващата се туристическа индустрия в България това е възможно най-лошата реклама. Калориите в черноморския курорт Слънчев бряг идват изцяло от алкохола", пише британският вестник "Дейли мейл" по повод филма на Би Би Си за бар кролове в комплекса.

В лентата, която презизвика силен обществен отзвук у нас, разследващият репортер Стейси Дули показва как тълпи от млади британски туристи просто нямат време за ядене, тъй като непресъхваща река от алкохол се излива в гърлата им. 

Разположените край плажа барове продават половин литър алкохол за 2 британски лири, коктейлите се сервират в 4-литрови кани, безплатни шотове с водка се предлагат на вратата, а 18-годишни се състезават да пресушат бутилки с шампанско.
Работещите в баровете използват бутилки от лак за коса, за да правят бенгалски огньове от коктейлите, а туристите са превозвани от кръчма на кръчма в препълнени микробуси, които криволичат и се спускат към водната ивица. Това не е почивка, това си е самоубийство, пише британското издание в статия за филма "Пиячка, препълнен бар и България", предаде агенция "Фокус".

Четирима млади представители на туристическа фирма трябва да отговарят за туристите, но вместо това те са главатарите. Двама от тях започват да се удрят, докато лицата им не се обливат в кръв. Друг е във водата, четвъртият пък припада пиян”, пише още вестникът.
26-годишната Дули изглежда като студентка, но има способността да кара хората да свалят гарда. Мениджър на туристическа фирма признава, че на гидовете, които той е наел, е било позволено да приемат работата като безплатна ваканция, а купоните с водка са резултатът от всичко това, допълва изданието.