Аладжова постави въпроса с липсата на ток в Радунци пред ръководството на ЕVN

Мисия

23-10-2013, 12:39

Снимка:

Областна администрация - Стара Загора

Автор:

Starazagorautre

Всичко от Автора

Обсъдиха и задълженията на МБАЛ „Проф. Стоян Киркович”

Областният управител Живка Аладжова се срещна с регионалния мениджър - представител на УС на „ЕVN България“  Йорг Золфелнер и Калина Трифонова, член на борда.

Двамата заявиха намерението си за  регулярни срещи с Областния управител, каквато традиция дружеството създава в областите, в които функционира. Целта е установяване на добри партньорски взаимоотношения и осъществяване на открит диалог с държавните институции.

Золфелнер представи дейността на „ЕVN България“ от 2005 г. досега, изградените кабелни и въздушни електропроводи, трафопостовете, измервателните точки, монтирането на електромери, подстанции и обособяването на клиентски центрове. Общо за 8-те години инвестициите възлизат на 1,002 млрд. лв. Събираемостта на задълженията през 2013 г. достига 99%.

Областният управител Живка Аладжова подчерта, че взаимоотношенията между държавата и дружествата в сектора трябва да се развиват на плоскостта реални социално-икономически условия. От изключителна важност е политиката на баланс и добра аргументираност пред клиентите, защото чувствителността на обществеността в момента е изострена към дейността на всички институции и дружества.

Аладжова припомни проблема на жители в мъглижкото село Радунци, които са останали без ел.енергия почти месец, заради неяснота по ел.мрежата и границата на собственост със Специализираната болница  за долекуване и продължително лечение на пневмо-фтизиатрични заболявания и рехабилитация. Основният проблем на хората там е свързан със задълженията на  Специализираната болница, въпреки че жителите платили сметките си. „ЕVN България“ вече имат споразумение с лечебното заведение за уреждане на натрупаните задължения, които са  в размер на над 94 хил. лева.

Проблем със задълженията стои и пред МБАЛ „Проф. Стоян Киркович”. Към настоящия момент болничното ръководство продължава  разговорите с „ЕVN България“  за разсрочване на задълженията, които са в размер на  838 хил. лева.

Йорг Золфелнер представи инициативата „Клиентски съвет”, която цели с идеи на потребителите да се създаде промяна или платформа за директен диалог на „EVN България” с битовите клиенти. Всеки битов клиент може да кандидатства за участие в този Съвет, сподели регионалният мениджър на Аладжова. По думите й всяка инициатива на електроразпределителното дружество трябва да допринася за повишаване на клиентската удовлетвореност и подобряване на информираността.