Bosch отбелязва 20 години на българския пазар

Парите

13-12-2013, 07:01

Снимка:

Bosch

Автор:

Plovdivutre.bg

Всичко от Автора

Фотоконкурсът „Аз и моят Bosch” открива празничната кампания

София – На 21.10.1993 г. в България е основано дъщерното дружество на Robert Bosch GmbH – Роберт Бош ЕООД. От тогава вече цели две десетилетия Бош Групата има своето директно присъствие на българския пазар. Стартът в България е даден с две основни в портфолиото на Бош направления – „Автомобилно оборудване” и „Електроинструменти”. По-късно представителството в София се разширява с откриването на отделите „Термотехника” и „Системи за сигурност”. Благодарение на усилията на целия екип днес българският потребител има възможността да получи всичко онова, което е синоним на Бош навсякъде по света – качество, надеждност, устойчивост, иновативност и енергийна ефективност от най-висок клас.

Фотоконкурсът „Аз и моят Bosch” поставя началото на празничната кампания по отбелязване на 20-годишното присъствие на Bosch в България. Конкурсът стартира през м. декември и е с продължителност 6 месеца. За да участвате е необходимо да направите снимка/и, включваща/и продукт на Bosch и/или резултата, който сте постигнали, ползвайки продукти с марка Bosch. След това трябва да влезете в платформата на играта, достъпна на www.bosch.bg и да изпратете снимките, като попълните онлайн формата за регистрация. Можете да участвате всеки месец с неограничен брой снимки във всяка категория.

Конкурсът ще бъде активен до 31. май 2014 г. В края на всеки месец компетентно жури ще награди най-добрата снимка във всяка от 5-те категории. Снимките ще бъдат оценявани според тяхното съответствие с посочената категория, оригиналност и художествена стойност.

Повече на www.bosch.bg и на Facebook-страницата на играта: Фотоконкурс „Аз и моят Bosch” www.facebook.com/myboschgame

Снимка с Bosch си направи и подарък спечели!



Снимка на Деня

Щрихи от Плевен