С маркетингов трик БСП "облъчвали" предизобрно през 2009-та

Новините

05-01-2014, 09:35

Автор:

VarnaUtre

Всичко от Автора

Крайният резултат трябвало да е „убеждаването" да се гласува за столетницата

Нови подробности излизатоколо схемата от 2009 година, при която БСП използвала личните данни на 2 млн. българи за предизборна агитация.

Припомняме: в началото на декември ГЕРБ сезираха по случая, позовавайки се на медиите, Комисията за защита на личните данни.

Става въпрос за телефонна анкета сред граждани над 55-годишна възраст, провеждана в самото навечерие на евроизборите през 2009 година.

Действало се е по специално изработена схема с указания как се провежда въпросното маркетингово проучване.

Описани са три "сценария", които трябва да се спазват по време на разговора с "анкетирания", като крайният резултат трябва да е „убеждаването", че трябва да се гласува за БСП.

Не се знае кой е авторът на тази схема, но тя прилича на станалите популярни „опорни точки", по които социалистите моделират поведението си при различни ситуации и казуси./News.bg