Оборудваха фронт-офиса на общината с многоезична билетна система

Мисия Бургас

09-01-2014, 11:38

Автор:

Никол Узунова

Всичко от Автора

Още по Темата:

400 хил. тона боклук побира Клетка 1 на новото депо за отпадъци

Нововъведението улеснява граждани и гости на града

В обновения „Център за административното обслужване“ на Община Бургас вече работи електронна билетна система за управление на „опашките“. Това нововъведение гарантира по-ефективно обслужване на жителите и гостите на града, информират от пресцентъра.

Сега административните услуги във фронт офиса на Общината /намиращ се на гърба на сградата на ул. “Александровска” 26/ се ползват, след като гражданинът си изтегли пореден номер от въведената билетна система. Тя е многоезична, като освен на български, предоставя нужната информация на руски и английски език.

При новата организация на работа, на гишета ще се обслужват само и единствено гражданите и гостите на града, а за обработката на цялата вътрешна кореспонденция е сформиран специален офис в друго помещение.

Община Бургас първа в страната стартира курс по обучение на жестомимичен език за служители от администрацията, които са в непрекъснат контакт с граждани. Той се провежда и в момента.

Курсът се организира съвместно със „Съюз на глухите в България“, който осигурява свои лектори. Дейностите се ипълняват по проект „Обучение на служителите на общинска администрация Бургас“, ОП “Административен капацитет“, съфинансирана от ЕС чре Европейския социален фонд.