Повече от 11 милиона младежи са „избягали” от Facebook за 3 години

Младите потребители на Facebook са намалели с над 11 милиона от 2011 година насам, сочи изследване iStrategy Labs

Анализаторите са проучили данните от платформата за социална реклама на Facebook и са установили, че 4 292 080 по-малко ученици на гимназиална възраст използват мрежата.

Сред студентите потребителите са намалели с 6 948 848 души.
Рекламодателите ценят младата аудитория, тъй като нейните вкусове и предпочитания по-лесно могат да бъдат моделирани, така че тези данни могат значително да се отразят на рекламните тарифи на Facebook.

От друга страна рекламата в най-голямата социална мрежа не е свързана само с масовото достигане до млади потребители. Едно от големите предимства на Facebook е, че притежава толкова много информация за потребителите си, че може по-ефективно да прицелва рекламите, съобщава агенция "Фокус".

Ако компанията докаже, че е способна да намира най-добрата публика за даден продукт, то тя може и да не се тревожи за отлива на млади хора.