VIVACOM цака с бавна поддръжка клиенти в Бургас

Абонати на компанията, свързвана с Делян Пеевски, с дни без интернет и телевизия

Телекомуникационният гигант VIVACOM разполага само с един екип за отстраняване на проблеми по своята интернет мрежа в цял Бургас, научи burgas.utre.bg. Недоволни клиенти на компанията, която е свързвана с Делян Пеевски, съобщиха, че чакат с дни преди връзката им до Интернет или телевизия да бъде възстановена.
„Откакто се абонирахме за новата им услуга Интернет телевизия, постоянно имаме проблеми. Връзката с мрежата не спира да прекъсва. Нямаме нито интернет, нито телевизия. Налага ми се да звъня по три пъти на ден на оператор. Държат се учтиво и ми казват, че в най-добрия случай ще дойдат да отстранят проблема на място до 24 часа. Това е нарушение на договора, в който е записано, че предлагат поддръжка по 24 часа в денонощието. Аз плащам за услуга, която не използвам с дни, а работя на компютър”, заявиха потърпевши пред репортер на burgas.utre.bg.
От Комисията за защита на потребителите (КЗП) обясниха, че са безсилни при подобни случаи. Единственото, което потърпевшите могат да направят, за да защитят правата си в такава ситуация, е да заведат дело за пропуснати ползи. Според адвокати обаче подобни съдебни авантюри са напълно излишни, тъй като в повечето случаи хората нямали никакви шансове срещу представителите на телекомуникационния гигант, които винаги намирали вратички в договорите със своите клиенти.