Рапъри правят училищата по-цветни и забавни

Булевард

05-03-2014, 15:55

Автор:

Ина Дойчинова

Всичко от Автора

Скандау и Любен боядисват огради и ритат топка с ученици

Ден преди международния ден на жената, на 7 март стартира най-цветната училищна кампания в България - училищно хип-хоп турне под надслов „Живей цветно”, което си поставя за цел, чрез хип-хоп музиката да направи училищните огради по-цветни. Инициатори на събитието са последните открития на Румънеца и Енчев момчетата от група „СкандаУ” и изпълнителят Любен и се осъществява с подкрепена от инспектората към министерство на образованието.

Идея е „скучните” училища да се превърнат в едно шарено и по-забавно място, като за целта училищният салон ще се превърне в концертна зала, домакин на хип-хоп концерти. Резултатът ще бъде освен забавление, нестандартно дарение за училището под формата на специална селекция цветни бои от Оргахим.

„Хип – хопът е цветен и е музиката на младите, училищата трябва да станат „фреш”, a да не лъхат на социализъм, време е да ги освежим! Когато бяхме ученици, нямаше училищни концерти, оградите бяха сиви, училището беше скучно и това ни дразнеше, но нямаше как да го променим. Всеки от нас си чакаше да свърши последният час и да отиде да играе футбол. ” – коментират момчетата от СкандаУ

„Аз съм учил в чужбина, там училището ми беше свежо и цветно, но това не ми правеше впечатление. Когато се прибрах в България и видях училищата, се шокирах от цвета им. С момчетата от СкандаУ си говорихме, че училищата са е в едни и същи скучни цветове, така ни хрумна идеята да боядисаме всичко. Започваме от училищата, следва парламента!” – шегува се „скандалния” изпълнител Любен.

Концертите ще се състоят всеки петък от 19:00, след последния час, а на следващия ден (събота) в 10ч. ученици и звезди ще боядисват училищната ограда рамо до рамо. От 11ч. СкандаУ и Любен заедно с други музикални звезди ще премерят сили на футболното игрище срещу сборен отбор от ученици.

Турнето стартира в столичното 44 СОУ, а продължителността на кампанията обхваща 4 месеца – от март до юни. Кампанията се осъществява със съдействието и подкрепата на министерство на образованието.