Избрани Новини
Ваня Попова бе новият кмет на Гоце Делчев
12-03-2014, 15:43
Снимка:община Гоце Делчев
Автор:BlagoevgradUtre.bg
Още по Темата:Ученици стават кметове и в Гоце Делчев
Община Гоце Делчев беше домакин на инициативата „Мениджър за един ден” на Джуниър Ачийвмънт България, която се проведе днес в цялата страна
Общо 10 ученика от Неврокопска професионална гимназия „Димитър Талев”, заеха местата на кмета на общината, заместник – кметовете, секретаря, директорите на дирекции и специалиста „Връзки с обществеността” в общинската администрация.
Учениците бяха посрещнати в 9:00 часа от секретаря на общината Мариана Устаилиева. След това, те проведоха среща с кмета и неговите заместници. Кметът Владимир Москов оцени високо инициативата „Мениджър за един ден” като пожела на учениците след време да заемат някои от постовете в администрацията. Той заяви пред тях, че е отворен за всичките им идеи и предложения, които могат да допринесат за подобряване на условията на живот на хората в общината. „Разчитаме много на младите хора в община Гоце Делчев - да споделят своето мнение за проблеми в общината, да поставят актуални въпроси, които заедно можем да разрешим”, каза още кметът.
Длъжността кмет на община Гоце Делчев днес бе заета от Ваня Попова – ученичка в 12 клас. На местата на тримата заместник-кметове седнаха Ангел Духов от 12 клас, Ахмед Манов от 12 клас и Елена Трампова от 11 клас. Секретар на общината днес бе Любка Късова от 11 клас, директор на Дирекция „Общинска собственост” - Вера Ташкова от 10 клас, директор на Дирекция „Финансово-стопанска дейност - Джесика Галинова от 9 клас, директор на Дирекция „Устройство на територията” - Мария Пирнарева от 11 клас, началник отдел „Счетоводство” - Таня Янева от 9 клас, специалист „Връзки с обществеността” - Анна-Мария Петева от 10 клас.
Радостното е, че най-високият пост в инициативата - на министър-председателя Пламен Орешарски, също бе зает от ученик от НПГ „Димитър Талев” Гоце Делчев - Анелия Узунова от 12 клас, съобщиха от пресцентъра.
Учениците заедно с титулярите, имаха възможността да преживеят един реален работен ден от управлението в общинската администрация. Те споделиха, че са се запознали с основните задължения на местната управа, както и с основните нормативни документи, по които се работи в общинската администрация.
Инициативата „Мениджър за един ден”, се провежда за 13-та поредна година. Събитието има за цел да създаде и поддържа градивна взаимовръзка между бизнеса, практическото обучение и местната управа. „Мениджър за един ден” е най-дългоочакваното и популярно от всички събития на Джуниър Ачиийвмънт България. Всяка година над 1000 ученици и студенти в цялата страна имат възможността да проверят своите умения и да планират бъдещето си.
Топ Новини