Над 10 млн. лв. печели Слънчев бряг от договора с австрийците

България надминава Италия като туристическа дестинация, сочи проучване

България надминава Италия като туристическа дестинация. Тази оценка бе оповестена като извадка от анкетите за оценката удовлетворението на австрийските пенсионери от почивката им в Слънчев бряг и представена в Бургас днес.

С нея беше финализиран  двугодишният проект на Съюза на пенсионерите в Австрия за пролетни почивки на възрастните хора през 2013 и 2014 г.

Ние сме доказателството за това как малък туроператор може да постигне резултат, удовлетворяващ и двете страни. Нужно е само да се спре сегашната тенденция на презастрояване и търсене на посредствени туристи. Българите трябва да узреят за съзнанието, че истинският туризъм е дългосрочен, той не се прави за бързи и лесни печалби на всяка цена, а е устойчиво икономическо перо за поколения напред”. Това заяви г-н Ото Шпел - управител на австрийската туроператорска фирма.

Той изрази задоволството си от прекрасното сътрудничество с българските си партньори и за пореден път подчерта, че възрастните австрийци, почивали в Слънчев бряг през двете години на проекта, са живата реклама за изграждане позитивна нагласа към България в Австрия.

Близо 14 хиляди са австрийските пенсионери, които станаха своеобразни посланици на България в Европа, след престоя си в Слънчев бряг. Всички те са изключително впечатлени от условията, които са им предоставени тук, от специално подготвените за тях програми, както и от отношението, проявявано от домакините и ръководството на комплекса.

Крайният оборот от почивката им е близо 10 млн. лева, а рекламата на България, направена в Австрия чрез медиите се равнява на около 1.5 млн. лева.