По време на Мондиала продажбите на секс играчки нарастват значително

Каква е връзката между мъжете, футбола и секса?


Изглежда по време на Световното първенство по футбол мъжете няма да прекарват времето си само в пиене на бира и гледане на мачове.

Нови изследвания показват, че по време на Мондиала продажбите на секс играчки нарастват значително.

Една от най-големите компании за производство на играчки за възрастни "Лело" разкри, че преди началото на Световното мъжете си купували повече играчки.

През седмицата преди първенството 72% от мъжете по целия свят са си купили поне по една секс играчка.

В САЩ този процент е 74.

Когато няма Световно първенство, потреблението е около 50%.

Подобен феномен се забелязва в САЩ, Австралия, Япония, Великобритания и Испания.

Интересното е, че по време на Световното нарастват продажбите на играчки за женското удоволствие. Тази седмица те са се увеличили с 80 на сто.