Бум на оплаквания от флегматични сервитьори в София

Забавянето на поръчките е най-големият проблем за клиентите на заведенията, показва изследване

Бум на оплаквания от бавни сервитьори в София, регистрира проучване. Според направени анализи на над 2000 отзива за столичните ресторанти стана ясно, че забавянето на поръчките и нелюбезното отношение на персонала са най-големите проблеми, които мъчат клиентите в заведенията, пише „Новинар”.

При заявка за поставяне на рейтинг за дадено заведение по следните критерии: храна, обслужване, атмосфера и цени, хората са най-склонни да поставят ниски оценки на храната и обслужването, ако са разочаровани от тях. По-рядко това се случва по отношение на цените или на интериора на заведението, показва проучването.

От анализа става ясно, че ресторантьорите в София добре са проучили пазара и са успели да оправдаят очакванията на клиентите си спрямо локация и приятна атмосфера, както и спрямо ценовата категорията на заведенията си. Това, което все още липсва, е повишено внимание към обслужващия персонал – сервитьори, управители, готвачи, бармани.