Избрани Новини
Клиент осъди мобилен оператор
Операторът му начислявал пари за говорене по уж безплатен телефон
Клиент на „Виваком” успял да „издейства” 1000 лева глоба в наказателно постановление от Комисията за регулиране на съобщенията, защото операторът на компанията му начислявал пари за говорене по уж безплатен телефон, предаде вестник "Борба". Трифон М. от Горна Оряховица се заинатил и подал жалба в Комисията за защита на потребителя. Те пък сезирали Комисията за регулиране на съобщенията, която правила проверка няколко месеца и накрая глобила оператора с 1000 лева. „Виваком” обаче обжалвал пред съда в Горна Оряховица въпросното наказателно постановление, което вчера е намалено на 500 лева. Трифон М. бил прав в претенцията си, но само донякъде, защото не бил разбрал дребния шрифт в договора и латинските названия. За да свидетелства пред съда обаче, работещият потребител на мобилни услуги излязъл от работа. В края на делото поискал съдът да му плати... 150 лева разноски, защото дошъл да разкаже личната си история, предмет на делото. Съдът, естествено, отказал да плати исканата сума – първо, защото няма на какво основание, и второ, защото става въпрос за защита на неговите права.
Топ Новини