Избрани Новини
Големината на бюста и шопинг манията имат връзка
24-11-2014, 21:00
Снимка:wikipedia.org
Автор:Лили Тодорова
Още по Темата:По-надарените дами по-често пръскат пари по магазините
Склонността към пазаруване при жените не зависи толкова от кесията, колкото от размера на сутиена, съобщава БТА, като цитира в. "Дейли мейл", който се позовава се на проучване на портала за интернет търговия Alibaba.
Жените с размер на чашката А и В са доста пестеливи, докато по-надарените са склонни да купуват повече луксозни стоки. Порталът Alibaba сравни продажбите на бельо с общите поръчки на клиентките и ги постави в пет категории - от малко до много пазаруващи.
Анализът показва, че само седем процента от жените с чашки В на сутиена са в категорията на харчещите много пари, докато там са 17 процента от притежателките на чашки С, 24 процента от тези с чашки D и 33 процента от най-надарените с чашки Е.
Общо 65 процента от притежателките на малък бюст (до размер В) попадат в категорията на малко харчещите, докато тези с размер С и по-големите са предимно в групата на средно и повече харчещите.
Едно от възможните обяснения е, че по-малки сутиени купуват по-млади жени, а те са и с по-ниски доходи. Високата цена на сутиените за най-пищните жени обаче може да е изкривила резултатите.
Топ Новини