Причината за спирането на влаковете е намалената субсидия

Това заяви Владимир Владимиров – изпълнителен директор на „БДЖ холдинг“, в интервю за предаването „Събуди се“ по Нова телевизия. "Иначе анализът се базира на един набор от критерии. Трябва да се съобразим с влак-километровата работа, с рентабилността на влаковете, с възможността локомотивите да закачат определени влакове, тъй като имаме 600 влака, а 150 локомотива. Също така с това колко граждани пътуват с тези влакове, с взаимообвръзките между тях. Така че един сложен модул от взаимозависимости и ние трябваше да вземем най-правилното решение в тази ситуация", допълни Владимир Владимиров.

„Също така и социален анализ е направен. Там, където няма алтернативен транспорт, няма да бъдат спирани влакове“, разясни още Владимир Владимиров.
На въпрос на водещия относно съкращаването на персонал, Владимиров обясни, че първо ще бъдат съкратени пенсионерите, след това лицата на временни договори и чак тогава, ако бъде необходимо ще има съкращения на служители, като максималният брой е 1500 човека.